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  1. 紀要論文
  2. 学部
  3. ネットワーク情報学部
  4. 専修ネットワーク&インフォメーション
  5. No.22(2014)

Kinectを活用した学習用スロットあわせゲーム

https://doi.org/10.34360/00005104
https://doi.org/10.34360/00005104
4b83ed5a-b874-4e50-8d99-14b9eb0a9c69
名前 / ファイル ライセンス アクション
1061_0022_12.pdf 1061_0022_12 (2.6 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2014-05-09
タイトル
タイトル Kinectを活用した学習用スロットあわせゲーム
言語
言語 jpn
キーワード
主題 Kenji, Matsunaga, natural user interface, gesture input, e-learning
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34360/00005104
ID登録タイプ JaLC
別言語のタイトル(英)
タイトル A Slot-like game in Classroom Using Kinect
作成者 松永, 賢次

× 松永, 賢次

松永, 賢次

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内容記述
内容記述 Many attempts of learning that utilizes the computer game in a classroom have been reported. Computer games with Kinect that can recognize human motion will increase the learning motivation of students. We developed slot-like game using Kinect. Students can play the game after a teacher deploys images for a certain topic. This paper shows how students enjoy the game and learn.
公開者
出版者 専修大学ネットワーク情報学会
ISSN
収録物識別子 1347-1449
書誌レコードID
収録物識別子 AA12406879
書誌情報 専修ネットワーク&インフォメーション
en : Network and Information

巻 22, p. 25-28, 発行日 2014-03-15
出版タイプ
出版タイプ NA
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Ver.1 2023-07-25 13:32:40.988078
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