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アイテム
トリプル・イノベーションとは : CX(顧客体験)エコシステムを磨き上げる
https://doi.org/10.34360/0002000963
https://doi.org/10.34360/00020009637bd24d68-cfe5-4918-9563-58b6db8ad58c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
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公開日 | 2025-02-12 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | トリプル・イノベーションとは : CX(顧客体験)エコシステムを磨き上げる What Triple Innovation is : Improving Customer Experience Ecosystem |
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言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題 | イノベーション, プロダクト, マーケティング, サービス, トリプル・イノベーション innovation, product, marketing, service, triple innovation |
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資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
ID登録 | ||||||||||
ID登録 | 10.34360/0002000963 | |||||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
作成者 |
小沢, 一郎
× 小沢, 一郎
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内容記述 | ||||||||||
内容記述 | イノベーションの既存研究成果から,プロダクト・イノベーション,プロセス・イノベーション,マーケティング&サービス・イノベーションという3種のイノベーションを編み上げていくトリプル・イノベーション概念を提案した。この観点から考案したCXエコシステム(製品,ソフトウェア,クラウドデータ等から構成)を深化していくことで,CX向上,企業活動の活性化と合理化推進,企業の社会的責任の向上等の実現が可能である。 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述 | The author proposed "Triple Innovation Concept" that is created by braiding together the three types of innovation. The three types are product innovation, process innovation, and marketing & service innovation. From this perspective, the author proposed customer experience ecosystem (CX-Ecosystem) that is consisted by products, software, and cloud data. Firms can realize improving CX, promoting rationalization of business activities, and enhancing corporate social responsibility by exploiting CX-Ecosystem. | |||||||||
公開者 | ||||||||||
出版者 | 専修大学経営研究所 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子 | 2186-9251 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子 | AA12562863 | |||||||||
書誌情報 |
ja : 専修マネジメント・ジャーナル en : Senshu Management Journal 巻 14, 号 2, p. 1-17, 発行日 2024-12-26 |
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出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | VoR |