WEKO3
アイテム
情報化とセールスプロモーションの進化 : 個人別履歴データに基づく個人別クーポンプロモーション
https://doi.org/10.34360/00005035
https://doi.org/10.34360/0000503592b69bc1-3776-4831-8f79-e6dc66f2fdee
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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net_info_no18_02 (551.1 kB)
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
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公開日 | 2011-02-19 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | 情報化とセールスプロモーションの進化 : 個人別履歴データに基づく個人別クーポンプロモーション | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | coupon, recommendation, reward program, retail promotion, Atsushi, Ehara | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.34360/00005035 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
別言語のタイトル(英) | ||||||||
タイトル | Emerging Coupon Promotion based on the ID-POS Data | |||||||
作成者 |
江原, 淳
× 江原, 淳
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内容記述 | ||||||||
内容記述 | In the UK, Tesco and Nectar are introducing a loyalty program. By coding the attributes toward each products, coupon recommendation from the purchase behavior of customers is able to offer. Loyality Segmentation and Behavioral Targeting are provided there. It is thereward program has offered cooperation in each industry that has increased the convenience of the customer coupons. | |||||||
公開者 | ||||||||
出版者 | 専修大学ネットワーク情報学会 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子 | 1347-1449 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子 | AA12406879 | |||||||
書誌情報 |
専修ネットワーク&インフォメーション en : Network and Information 巻 18, p. 1-7, 発行日 2010-12-17 |
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出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | NA |