@article{oai:senshu-u.repo.nii.ac.jp:00006638, author = {橋田, 洋一郎}, issue = {1}, journal = {専修マネジメント・ジャーナル, Senshu Management Journal}, month = {Jul}, note = {本稿では日本・中国・インドネシアの3か国を対象としたインターネット調査を行ない,パッケージ・デザインを全体的に理解するための探索的な研究を試みたい。先行研究を追いつつ本研究の問題意識を明らかにした後,インターネット調査の方法および結果を示していく。続いて調査結果に対する考察,本研究のまとめ,今後の課題が述べられて本稿が締めくくられる。, The author conducts an exploratory study to understand package designs entirely by online surveys in Japan, China, and Indonesia. After a principal issue of this study is defined through a literature review, procedures and results of online surveys are explained. Several considerations of the results, a conclusion, and further research directions are indicated at the end of this paper.}, pages = {53--64}, title = {パッケージ・デザインのグローバル戦略}, volume = {6}, year = {2016} }